מערכת שטיפה אוטומטית למערכות סולאריות
לוגו RST

שטיפת מערכות סולאריות – כך תשמרו על 100% נצילות ותפוקה בכל ימות השנה

אם התקנתם מערכת סולארית – ברכותינו. אתם שייכים לקבוצה של בעלי עסקים ויזמים שידעו לזהות ולנצל את ההזדמנות להפעיל מערכת סולארית, שגם תורמת לכם בפן האישי והעסקי עם חסכון בחשמל, גם מייצרת לכם הכנסה, וגם תורמת לאיכות החיים של הקהילה שסביבכם.
עם זאת, אתם בטח כבר מבינים את החשיבות שיש לאחזקת המערכת הסולארית ולניקוי הפאנלים הסולאריים שלה באופן נכון ובהתאם להוראות היצרן, וזאת על מנת לשמור על 100% נצילות ותפוקה. לשמחת כולם, יש לכך פתרון נוח ומדויק, שכבר מנקה מדי יום מעל ל-2 מיליון פאנלים סולאריים מסחריים ברחבי העולם.

שטיפת מערכות סולאריות באקלים הישראלי היא קריטית במיוחד

מבני תעשייה וחקלאות שונים בישראל כבר שנים רבות משכילים לנצל את היתרונות הגדולים הטמונים בשימוש במערכות סולאריות. עם זאת, כדאי לדעת שבישראל האתגר שבמקסום הנצילות שלהן הוא גדול יותר, וזאת בגלל שילוב של 2 גורמים עיקריים:

  • האקלים המדברי המאופיין בדלות משקעים ובסופות חול ואבק
  • מספר גבוה במיוחד של מכוניות לנפש

שני הגורמים הללו מובילים להצטברות של אבק ולכלוך רב על גבי הפאנלים הסולאריים, ואלו פוגעים במערכת ומפחיתים באופן ניכר מתפוקתה על ידי חסימת המעבר האפקטיבי של קרני השמש אל התאים הפוטו-וולטאיים שעל גבי הפאנלים. המידע הקיים והמחקרים שנעשו מעידים על פגיעה משמעותית בביצועים – פגיעה של עשרות אחוזים, ואף פגיעה של עד ל-85%, כמו שתוכלו לקרוא במחקר שפורסם ממש כאן.

ניקיון שוטף, תפוקה שוטפת

החדשות הטובות הן שאתם בהחלט יכולים להתגבר על הבעיה ולשמור על 100% נצילות ותפוקה לאורך שנים רבות. בשביל זה כדאי להתקין מערכת שטיפה אוטומטית לשטיפת מערכות סולאריות גדולות – מערכת RST NightWash. מעל ל-2 מיליון פאנלים סולאריים מסחריים ברחבי העולם כבר זוכים לטיפול אישי וצמוד שלה בכל יממה. זה מה שתרוויחו משימוש במערכת הרשומה בפטנט:

  • יודעת מה היא עושה – המערכת תדאג לתחזק ולנקות את המערכת הסולארית שלכם באופן שוטף ובהתאם להוראות היצרן, וכך תבטיח לכם רמת ניקיון גבוהה כל הזמן ותשואה מובטחת לאורך זמן
  • בטיחות לכולם – המערכת בטיחותית לחלוטין ותמנע מכם את הצורך להכניס באופן תדיר שוטפים ידניים, שיצטרכו לעלות למעלה ולדרוך על הפאנלים הסולאריים, וכך תגן על המנקים ועל המערכת גם יחד
  • מים מטופלים בלבד – המערכת משתמשת במים מטופלים בלבד, משמע מים מסוננים ונטולי מלחים ומינרלים, שמונעים כל סיכוי להיווצרות משקעי אבנית או יצירת קורוזיה על גבי הפאנלים הסולאריים שלכם
  • תפעול קל מרחוק – מערכת הניקוי מגיעה עם אפליקציית RST שתאפשר לכם תפעול קל להפליא והתאמה אישית מרחוק של מערכת השטיפה והניקוי ללא מאמץ מצידכם

שטיפת מערכות סולאריות מסחריות בתזמון הנכון ובאופן מדויק

מערכת RST NightWash היא הראשונה מסוגה בעולם. היא פועלת באמצעות טכנולוגיית סינון והנדסת מים ייחודית, שמשתמשת במים מטופלים בלבד, המופעלים בלחץ נמוך וללא מגע פיזי   וללא חלקים נעים. היא עושה את זה בתדירות קבועה ובתזמון מדויק, משמע בשעות התואמות את הנחיות יצרני הפאנלים הסולאריים. הניקוי מתבצע באמצעות מתזים ייעודיים שמספקים כיסוי מלא לכל חלקי הפאנל ללא יוצא מן הכלל.

מבחינתכם המשוואה היא פשוטה: פאנלים נקיים = מקסום התפוקה = מקסום ההכנסה והרווח הכספי בשורה התחתונה.

אם תדאגו לתחזק כיאות את המערכת הסולארית שלכם, היא תתבלה ותתקלקל הרבה פחות, ותניב לכם תשואה מקסימאלית. אתם יכולים לקרוא באתר את עדויות הלקוחות שלנו, שמעידים על עלייה ברורה ועקבית בתפוקת החשמל. מערכות סולאריות מסחריות הן ללא ספק ידידותיות מאוד לסביבה, ומערכת אוטומטית לשטיפת מערכות סולאריות מסחריות היא ללא ספק ידידותית מאוד לבעליה.

מידע נוסף 

באילו חומרי ניקוי מומלץ לנקות פאנלים סולאריים?יש לנקות את הפאנלים באמצעות מים מטופלים בלבד, ללא חומרי ניקוי, ללא מברשות וללא מגע יד אדם, כדי למנוע שריטות ופגיעות בפאנלים.
באילו שעות מערכת השטיפה של RST עובדת?מערכת NightWash של RST מנקה את הפאנלים במהלך שעות הלילה, באופן קבוע ובהתאם להוראות היצרן. בין השעות 01:00-04:00

שאלות נפוצות

אקלים מדברי כמו אובך וסופות חול הוא גורם עיקרי, אך יותר מכך הפיח שפולטים כלי הרכב. בישראל גם יש אקלים מדברי וגם ממוצע כלי רכב גבוה לנפש, מה שגורם להצטברות רבה של אבק ולכלוך על מערכות סולאריות.

רק ניקיון במים מטופלים, ללא כימיקלים ובשעות הלילה יבטיחו שמירה מקסימלית על אחריות היצרן, ממש כמו שעושה המערכת NightWash של RST.

שמש
השאירו פרטים

תוכן עניינים

רק פאנלים נקיים מספקים
שמש
השאירו פרטים

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: